Öztürkler, İİT Parlamento Birlik Konferansı için Bakü’de

24.06.2026 - Çarşamba 09:00

Haberi Paylaş:

Cumhuriyet Meclisi Başkanı Ziya Öztürkler, İslam İşbirliği Teşkilatı Üye Devletleri Parlamento Birliği Konferansı 20. Oturumuna katılmak ve temaslarda bulunmak amacıyla heyeti ile birlikte  Azerbaycan’ın başkenti Bakü’ye gitti.

Gece geç saatlerde Haydar Aliyev Uluslararası Havalimanına varan Başkan Öztürkler’i Azerbaycan-KKTC Parlamentolararası Dostluk Grubu Başkanı Cavanşir Feyziyev, KKTC Bakü Temsilcisi Büyükelçi Ufuk Turganer ve diğer yetkililer karşıladı.

Konferans kapsamında KKTC’yi temsilen konuşma yapması ve çeşitli temaslarda bulunması beklenen  Başkan Öztürkler’in heyetinde Meclis Başkanlık Divanı üyesi UBP Milletvekili Hasan Küçük ile CTP Milletvekili Şifa Çolakoğlu yer alıyor.

Başkan Öztürkler’in temaslarını tamamlamasının ardından KKTC’ye dönmesi bekleniyor.

YORUM YAZ

Vakit Kıbrıs Mobil Uygulama

Vakit Kıbrıs
Kare Hareketli Banner
Reklam Verebilirsiniz